عبور از مسیحیت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 170
نویسنده : محمد

 

شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی در کنار کلیساهای مسیحی و سازمان‌های تبشیری از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغ مسیحیت صهیونیستی در جهان هستند.

مسیحیتی که در این رسانه‌ها به عموم عرضه می‌شود، اما با مسیحیت راستین و واقعی که دین‌داران حقیقی می‌شناسند، فاصله زیادی دارد.

یکی از موارد تعارض عملکرد مسیحیان تبشیری با دستورهای کتاب مقدس در مسأله "حجاب" خودنمایی می‌کند؛ تا آن‌جا که در عمل هیچ تقید و پایبندی به این مسأله مهم دیده نمی‌شود.

با وجود تأکیدهای زیاد بر حفظ حجاب در کتاب مقدس، مجریان زن برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی بدون رعایت کمترین حجاب و پوششی به روی صحنه می‌روند و حتی با شدیدترین الفاظ به حجاب حمله می‌کنند.

درواقع فرقه مسیحیت صهیونیستی با پشت پا زدن به همه مبانی مسیحیت، نه تنها حجاب زنان را اجباری نمی‌داند، بلکه با تفسیرها و تأویل‌های متعدد از کتاب مقدس، "ترویج بدحجابی و بی‌بند‌وباری" را  لازمه جذب افراد به مسیحیت می‌داند.

البته این هنجارشکنی تنها به برنامه‌های ماهواره‌ای مسیحی ختم نمی‌شود و کلیساهای وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی، خودشان مروجان بی‌بندوباری و بی‌حجابی هستند.

گریز از حجاب و شیوع بدپوششی در مسیحیت در حالی است که در این دین، موضوع پوشش اهمیت زیادی داشته و زنان معتقد به حضرت مسیح(ع)، می‌کوشیدند مانند حضرت مریم موی خود را بپوشانند و با حجاب وارد جامعه شوند.

اگر بخواهیم حقیقت ماجرا را ملموس‌تر بیان کنیم، باید بگوییم اصولا به خاطر ترویج بی‌حجابی و روابط خارج از عرف در فرقه مسیحیت تبشیری است که عده‌ای لاابالی به سمت این فرقه گرایش پیدا می‌کنند





:: موضوعات مرتبط: مسیحیت , ,
:: برچسب‌ها: نقد کتاب مقدس , نقد مسیحیت , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تا ملکوت و آدرس tamalakoot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 12410
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com